Входите

Форумы

Вопросы и мнения об автомобилях

Спросите у специалиста

Техника

Модификации и тюнинг

Мототехника

Другие типы транспортных средств

Другие форумы

Автоспорт

ТЕМА: PÕHJA KORROSIOONITÕRJE

18:35 24.07.2003
hädaline (незарегистрированный)
põhja korrosioonitõrje
Soovitati auto põhjale enne talve korrosioonitõrjet teha (mingi õlitamise värk?). Kes teab, kus töökojas sellist tööd Tallinnas tehakse ja mis maksab?
21:33 24.07.2003
ets (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Mine Mustamäele- firma nimi TERMAK. Keskklassi auto ca kaks kilo.
22:15 24.07.2003
ain (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
mina tegin selle asja ise ära.Kuna üritan asja perfektselt ajada,siis tegin veel ka müraisolatsiooni kah korraga ära.Asi käis järgmiselt.Ostsin pigimatti(4mm) ja Hagmansi põhjamastiksit(vist 5kg purk).Kõiki neid asju saab soodsalt osta Katusepapi tänaval asuvast firmast(nimi ei tule kahjuks meelde),mis on kohe Prisma taga(kõrval on veel kontoritarbepood ka)ja müütab igasugu selliseid asju.Siis ajasin auto kanali peale ,kraapisin põhja alt puhtaks (pesin kah),paigaldasin pigimatid(fööniga)ja selle peale mökerdasin mastiksi(paksu pintsliga) ja paari päeva pärast tegin veelkord mastiksiga üle.Võttis veidike vaiksemaks ja minu arust roostetama ei hakka selline asi ka enam kunagi(kui on korralikult tehtud).Uksed sai kah seest ära tehtud spray-ga(bituumen) ja kui korralikult alt puhtaks teed jääb asi igavene.
21:46 21.10.2003
VM (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Väga mõistlik mees ! Mis, aga teha kui omal kohta ja kogemusi pole ?
Termak jah, aga äkki saab veel ühe vana auto mõistlikuma hinnaga tehtud ?
21:54 21.10.2003
Tuudur (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Tegelikult on soovitus mitte kunagi nii korrosioonitõrjet teha, nagu ain tegi.
Lihtsalt mingil hetkel hakkab niiskusepoiss pigimati ja pleki vahel oma tööd tegema ning siis on roostet näha alles peale seda, kui auk juba sees.

Aini moodi võib korrosioonitõrjet teha ainult uuel autol, kui kere pole veel vett või muud niiskust saanud, muidu on see töö väheke mõttetu.
22:03 21.10.2003
to ain (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
sinu auto põhjast jääb kunagi järgi ainult koorik.löökide ja kraapimiste tagajärjel tekkinud praod ja lahtised kohad sellise paksusega põhjakihis on hea koht roosteussile.
16:05 22.10.2003
Sass (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Võin küll eksida aga müramatte pannakse ikka vist autokerel sissepoole, mitte välja põhja alla.
15:13 23.10.2003
VVV (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Kodustes tingimustes neid nii tihedalt nagunii raske panna, et jääb täiesti tihe. Siis ju lihtsam lihtsalt paksem kiht mõnda möginat(endal kasutatud sellel suvel Dinitrol põhjamastiksit koos roostemuundur-kruntvedelikuga Sama firma oma.Koos neid kasutada soovitataksegi.)Eks järgmisel suvel näeb mis asi maksab.
Kasutada ei soovita põhja alla ja rattakoobastesse aerosoolmastikseid-kivikaitseid. Seal nende iga üpris lühike. Paremini seisavad määritavad või kompressoriga pritsitavad. Tuleb teha kuivades tingimustes ja lasta enne kasutamist parajalt kuivada.
15:54 22.08.2006
sfxw (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
vana teema üles!

kuidas teil need vastu on pidanud? ain kas augud on sees?
22:44 24.08.2006
tarts (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Olen mitmel omal autol teinud lihtsalt-Movil'i ja TEP-15(vene käigukastiõli) segu. Selle "segu"olen kivikaitsepüstoliga lasknud auto põhjauuretesse ja kõik.
Mõte selles, et TEP määrib hästi, Movil hoiab aga seguõli põhja all hästi kinni ning pealekantud segu ei kuiva nagu mõned poes müüdavad kaitseõlid... Kulu keskmisele autole kuni 2 liitrit.
Muidugi võib alati osta spetsiaalseid vahendeid aga kuidas keegi õigemaks peab
10:19 25.08.2006
R6 (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Ma ka teinud seda asja kanalil. Käsihöövli teraga lahtine rooste maha, siis drelli otsa kummiketas kareda paberiga ja metallini välja puhtaks. Kuhu hästi ligi ei saand sinna roostemuundit peale. Järgmine päev pintsliga metallikrunt peale ja sellele bituumen mastiks kaks kihti, miski vene toode oli a väga hea asi. Kestis seal aastaid, kannatas kõik talvesoolad välja. Uksed ja muud varjatud õõnsused sai töödeldud Movili või Resistin-ML-ga. Kompressorit pole vaja, kõlbab vene metallkestaga 5l.mürgiprits. Movil enne pliidil kuumaks ajada ja tulemus jäi5+. Hangudes moodustub kile, mis kestab kah aastaid.












10:32 25.08.2006
Pets (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Tavaliselt poeb rooste sisse just varjatud pindadelt kus niiskus soolaga koguneb. Sile autopõhi peab kauem vastu kuna tuuldub hästi. Pigem on põhja juures kriitilisem just sisepool kus matid hästi jalgadega sissetoodud niiskust säilitavad. Põhja õlitamine muidugi paha ei tee kuid kriitilisem on just sisepind.
09:26 26.08.2006
hyn (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
tavaliselt uus põhja mastiks teeb tehase oma pehmeks ja laseb kohati kere küljest lahti (ehk mull) ja sinna sisse kogub niiskust aga niiskus välja ei saa.silmaga ilus küll aga tegelikult kiirendab see rooste protsessi.sinna kus on tehase oma peal ei tohiks ültse midagi panna vaid ainult need kohad mis on lihtsalt paljad tuleks vaid teha.
kui panna värvile vale värv peale mis juhtub?nii ka selle tööga.mõelge nüüd mis hea mis halb.
10:19 26.08.2006
sfxw (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
mul asi selles, et põhjal pole mingit nähtavat kaitset hetkel peal on puhas metall(mastiksit pole, mingi värv vist on aga see ka kõik) ja roostet hetkel samuti pole mida maha kraapida vms.(auto pole talve näinud veel - lõunamaa pill)
Seega on mõtel lasta mingi vähegi kaitsev kiht enne soolatamist - sellest ka vastupidavuse huvi.
11:07 26.08.2006
pups (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Igal juhul tasub töötlemine ära. Kasutad kauem ja ka müües ka väärtust rohkem :)
14:21 26.08.2006
Aarne (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Kunagi üks vana automees soovitas, et igasuguste mökside asemel tõmba pintsli või kompressori abil vana mootoriõli autole alla ja kogu moos. Olen aastaid seda moodust kasutanud ja ei kaeble. Eelnevad soovitused, et paks möks ei ole eriti soovitav on väga õige jutt.
21:07 26.08.2006
võts (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Vana mootoriõli on kahjuks happeline, ei soovita kohe kindlasti läbitöötand õli rooste vastu kasutada :(
21:35 27.08.2006
UPS (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Mehed, kui plekki väljastpoolt ei vigastata, hakkab see roostetama seest väljapoole. Loomulikult ei tee põhja alune korrosioonikaitse halba (kui seda õieti teha). Vähemalt sama tähtis on ka, et sügisel- talvel- kevadel ei kasutataks autos tekstiilist/ veluurist põrandamatte vaid porivanne. Neid on lihtne puhas hoida ja auto põrandapolster on kuiv. Pole paha ka ajalehti alla panna, mis omakorda võtavad niiskust endasse. Neid tuleb siis küll aeg ajalt vahetada. Talvel ligumärjad põrandamatid on auto põhja surm.
20:29 27.07.2019
tuttava tuttav (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
ma teen 100.-€ eest tipptasemel su autol põhja korda!
09:39 28.07.2019
eelmisele (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
10:55 28.07.2019
............. (незарегистрированный)
Re: põhja korrosioonitõrje
Piisab kui osta KROWN aerosooli ja ise korra aastas auto põhi üle lasta, sellest piisab. Kui põhi juba rebane siis see aeglustab ainult levikut, mitte ei peata.

Для работы форума Вы должны разрешить печенья (cookies).

ПРАВИЛА ФОРУМА

Обращаем внимание на то, что при использовании форума необходимо соблюдать ограничения на добавление Контента, приведенные в пункте 7 Условий использования. Для уточнения и дополнения таких ограничений Управляющий ввел следующие Дополнительные условия использования форума:

ОТВЕТЬТЕ НА СООБЩЕНИЕ

Имя
Тема 
Фото + добавить фото
Сообщение
Открой клавиатуру

Хочу получить ответы   на э-почту:
Контрольный код
Введите код с картинки. Зарегистрированные пользователи не должны это делать.