Входите

Форумы

Вопросы и мнения об автомобилях

Спросите у специалиста

Техника

Модификации и тюнинг

Мототехника

Другие типы транспортных средств

Другие форумы

Автоспорт

ТЕМА: CE LOAD

21:40 17.12.2019
honda453
CE load
Tere
Mul on dilemma, C-kategooria on peaaegu taskus, kuid ma pole kindel, kas peaksin kohe ka CE load tegema.
Soovin saada rahvusvaheliseks veokijuhiks. Kas tahavad ettevõtted üldjuhul näha C-kategooriaga kogemust?
Lisaks kas on vaja läbida ametikoolitust 2 korda juhul, kui 140. tunnine koolitus oli tehtud enne CE?

Ette tänades
22:28 17.12.2019
...... (незарегистрированный)
Re: CE load
Kui palju sa tänavapildis neid rahvusvahelisi C kategooria vedajaid näed? Enamusel on ju kas pool- või täishaage sabas.
22:43 17.12.2019
looder23
Re: CE load
ega rahvusvahelist c-kat tööd just väga palju pole, vaja ikka E ka, aga ametikoolitust uuesti läbima ei pea.
23:13 17.12.2019
honda453
Re: CE load
Äitah vastuse eest, ametikoolitusega on selge.
Küsimus on selles, kas tuleb esmalt C-kat autoga Eestis ringi sõita mingi aeg või võib kohe proovida saada tööd CE autojuhina, kui kogemust suure autoga ei ole?
23:57 17.12.2019
Saab kohe (незарегистрированный)
Re: CE load
Rämpsvedajad võtavad tööle kelle iganes, joodiku, otse koolipingist jne.
Nende masinad on nii läbi, et kui nendega laksu pannakse, siis on see neile õnnistus, sest kindlustus maksab neile rohkem, kui veok väärt on. Need rondid võivad ka ulmehindadega müügis olla samal ajal, pildid aastatevanused, et kindlustus rohkem maksaks jäetakse mulje korras masinatest.
Nendes firmades on aga see värk, et palka nad sulle ei maksa, küll võid sõitma õppida. Või surma saada.
Kusjuures- sellised rämpsfirmad saadavad täiesti kõhklemata ka igasuguste kogemusteta juhi ka talvel Norra mägedesse turnima.
Nüüd on siin ka teine nüanss- kuivõrd sisetunne lubab teisi ohtu seada? Fakt on see, et 50 tonni kaaluv koosseis täiesti kogemusteta juhi käes on talvel siiski ka ümbritsevatele ohtlik.
19:33 31.12.2019
sdgdg (незарегистрированный)
Re: CE load
ma tegin C ära ja siis CE ja läksin kohe CE-ga sõitma.
tagurdada poolhaagisega üldse ei osanud, autokoolis ju kesktelg.
Olin nädal tööl olnud, eestis ringi sõitnud siis pandi firma platsi peal harjutama :)
mingi 3 tundi harjutasin, siis olid põhinipid käes kuidas poolhaagisega tagurdada.

sõitmine on üldse kõige väiksem mure selle töö puhul.
mis selle töö rõvedaks teeb on neeger-laadimised ja ratta/õhkpadja vahetus.
sai korra norras suvel ratast ja õhkpatja vahetatud, enam seda rõvedust ei taha .
18:03 04.01.2020
me_like_rocla (незарегистрированный)
Re: CE load
läks mees rämpsfirmasse tööl. soome-rootsi-norra sisetöö.
jutt ilus oli, kokkulepitud palk korralik 85€/päev.
alustas 3.juuni.
ärikate jutu järgi palgapäev 2x kuus, 9ndal ja 26ndal kuupäeval.

sõitis 3-30 juuni.
9.juuli tuli osa esimese kuu rahast juuni eest.
26.juuli pidi tulema raha , ei tulnud. hämamine keerutamine.
sai kuidagi hädaga mustalt (ärikas tegi 3nda ülekande isiku isiklikult arvelt, mitte firma arvelt) ülejäänud raha juuni eest kätte

lõpuks u peale 68päeva sõitmist sai koju puhkama.

istub kodus , käes on 9.august, kas palk tuleb? ei tule.

lõpetas töölepingu. kas rahad tulevad? ei tule.

nüüd ärikad räägivad et algsest kokkulepitud 85 eur/päev neto asemele oli ju kokku lepitud netopalgaks 1500 EUR/kuu ehk u 50Eur/päev neto!!!

töömees pöördus töövaidluskomisjoni poole, nõudis saamata raha 85€/päev + puhkusekomp.

üllatus-üllatus, TVK rahuldas nõude 100%.

Для работы форума Вы должны разрешить печенья (cookies).

ПРАВИЛА ФОРУМА

Обращаем внимание на то, что при использовании форума необходимо соблюдать ограничения на добавление Контента, приведенные в пункте 7 Условий использования. Для уточнения и дополнения таких ограничений Управляющий ввел следующие Дополнительные условия использования форума:

ОТВЕТЬТЕ НА СООБЩЕНИЕ

Имя
Тема 
Фото + добавить фото
Сообщение
Открой клавиатуру

Хочу получить ответы   на э-почту:
Контрольный код
Введите код с картинки. Зарегистрированные пользователи не должны это делать.